Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 30., vasárnap

4.RÉSZ 2/2 -New friends-



Mikor odaértem ,nagy meglepetés fogadott ,ami egyáltalán nem volt kellemes ,azt hittem azonnal sarkon fordulok hátha nem vesz észre ,indultam is amikor Jer megszólított:

-Szióó Car ! Hát eljöttél?

Lassan fordultam meg ,megpróbáltam a legtermészetesebb mosolyomat elővenni,pedig rögvest hazaszaladtam volna.

-Szia -fordultam meg-ez csak természetes.-mosolyogtam.

Közelebb léptem hozzájuk ,ekkor Jer megpuszilt.Fülig elvörösödtem ,de ez sem segített.

Jer kezében ott volt a cigaretta ,és mellette voltak a haverjai akiknél sörös üvegek voltak.Nem gondoltam volna Jerről hogy nagyon jó fiú ,de hogy ennyire rossz? Álmaimban sem gondoltam.

-Figyi -szólt Jer -szeretnél közénk tartozni? Nagyon bírlak ,és szerintem itt a helyed köztünk.Srácok mit gondoltok?

-Nekem jó,jól néz ki -mondta egy magas srác.

-Belevalónak tűnik.-mondta egy antipatikus csaj.

-Nekem tetszik -mondta egy viháncoló lány ,biztos nincs ki a négy kereke.

Az utolsó fiú viszont nem szólt semmit.

Jól estek a szavak ,de nem igazán akartam ezt.De viszont, nekem nem lenne muszáj cigiznem ,és legalább Jeremyvel lehetek .Ha pedig nem tetszik kiszállok.

-Benne vagyok!

-Oké .Akkor van egy próbánk a számodra.

-Aha, mint a filmekbe nem?-nevettem.

Mikor megláttam ,hogy idegesen néznek ,így szóltam:

-Csak vicc volt.Mi lenne az?.....

És már ott is voltunk ,egy üzlet előtt .És a feladatom nem más mint az hogy el kell csenjek valamit.

Nem akartam ,és már léptem is volna vissza ,mikor Jer közelebb hajolt....és a fülembe súgta

-Ha megcsinálod ,ajándékot is kapsz.-mondta nevetve ,és közben a szavai csikizték a fülemet.

Oké gondoltam ,nem nagy szám.

Szerencsére nem volt ilyen cucc ,ami jelzi ,hogy ellopunk valamit ,szóval könnyen ment.

És azon kaptam magam ,hogy már kint is voltam egy rágóval a kezemben.

-Nem nagy szám ,de kezdetnek nem rossz.-mondták ,és háton veregettek ,ekkor vettem észre ,hogy az árusító nő kiabál utánam ,még jó hogy nem ismer .Elkezdtünk szaladni, meg sem álltunk addig amíg el nem halkult a kiáltás.

Mindenkiből egyszerre tört ki a nevetés.

-Akkor ezért kellett a sportos öltözék-röhögtem.

Ekkor Jer közelebb hajolt ........és megcsókolt.

Forróság öntött el ,életem első csókja.A többiek húgattak ,de én visszacsókoltam.Még lógtunk kint a városban ,és megbeszéltük ,hogy egy hét múlva el megyünk egy buliba.

Vidáman mentem haza ,késő estig beszéltem Jerrel ,és a többiekkel.A hülyével,akit fogalmam sem volt ,hogy vettek be.Mindegy kicsit hülye, de szerintem merész.A neve: Lena Fickenberg.
Jól néz ki ,csak kicsit félek tőle.A neve: Adam Hollister .Tudom a pulcsiján is ez áll ,a szülei egy nagyon nagy ruházati központot vezetnek.
Talán  ő a legidősebb.Nem szólt egy szót sem hozzám ,még facebookon sem jelölt vissza ,mindegy majd máskor .De tudom ,hogy a neve :Will Cloud.
Ahhoz képest  ,hogy antipatikus ,szerintem jóban leszünk.A neve: Zoe Halder.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése