Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 21., péntek

1.RÉSZ

  Holnap iskola.Idegileg ,kivagyok.Össze vagyok zavarodva.A vakáció igazán jól telt,voltam 3 táborba,olvastam a házi olvasmányokat,de mást is olvastam ,például Az Éhezők Viadalát (nagyon jó könyv*.*)
  Már régen bepakoltam,biztos strébernek tűnök ,de ezt az osztályomban mindenki szerette,sőt senki sem csúfolt,és persze jól jön a segítség egy-egy dogánál.
Videóhívást indítottam Ivánnak:
-Szia ,egy percre zavarhatnálak?-kérdeztem bociszemekkel.
-Sziaa ,persze .
-Szóval ,van két ruhám ,de nem tudom melyiket válasszam ,segítenél??
-Persze, mutasd-mondta kedvesen.
Magam elé tettem mind a két ruhát ,de végül sikerült ,döntést hoznunk .Egy ilyen ruhát veszek fel,egy harisnyával.
Még beszéltem telefonon a csajokkal. Előkészítettem mindent holnapra.Még megnéztem a :A macskám,a családom és a fiúk-at.(mármint a filmet)
10 -kor feküdtem le ,mert nem akarok karikás szemekkel ébredni ,szerencsére most nincs egy pattanásom se .így nyugodtan aludtam el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése