Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 22., szombat

1DIJAM

Köszönöm a jelölést: http://justinbieberletitgo.blogspot.hu
Szabályok:
1.Irj 11 dolgot magadról
2.Válaszolj a kérdésekre
3.Tegyél fel 11  kérdést
4.Küldd tovább 11 embernek


11 DOLOG  RÓLAM
1.filmmániás vagyok
2.nagyon nagyon szeretem a sorozatokat
3. édesség mániás vagyok
4.kiskoromban azt hitték hogy süket ,vak és néma vagyok
5.nagyon sokat beszélek
6. állandóan beképzelem hogy beteg vagyok
7. nem tudok táncolni
8.nehezen illeszkedek be
9. mindig is egy igazi fiú barátot akartam
10.
11.iszonyatosan féltékeny vagyok

11 VÁLASZOM
Mi a véleményed a mai tizenévesek viselkedéséről?
Én is tizenéves vagyok ,de látom hogy nála kisebb gyerekek mit művelnek.Nem vagyok megelégedve ,nagyon sajnálom hogy idáig fajult a világ.Van háziállatod?
Nincsen
Ha szoktál zenét hallgatni, milyen hangosan?

Fülhallgatóval ha halgatom ,vigyázok hogy ne legyen túl hangos.De anélkül ,hangosan.
Játszol csábításból jelesen?

Igen ,és nagyon szeretem.
Mióta blogolsz?

Nemrég kezdtem ,de mindig is akartam .
Félsz a sötétben?

Néha ,itthon nem de az utcán magamba kicsit
Mit csinálnál jobban ha már nem lenne holnap és tudnád?

Nemtudom...
Félsz, hogy egyszer eljön a  világ vége?

 Tudom hogy eljön egyszer de ha Isten gyermeke vagyok ,úgyis jó helyre kerülök.
Szeretsz sportolni?
Nagyon.
Van legjobb barátod/barátnőd?

Barátnőm igen ,sajnos fiú legjobb barátom már nincs
Szoktál energiaitalt inni?  Nem .
                                           
 11 KÉRDÉSEM
1. Mi szeretnél lenni, ha felnősz 
2. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
3. Amikor írsz valamit, bele szoktad magad élni?
4. Ha választhatnál egy hírességet akivel eltölthetnél egy napot, ki lenne az?
5. Hogy jött az az ötlet, hogy szeretnél blogot írni?
6. Mi volt életed legjobb napja?
7. Ha bárhova elutazhatnál, hova utaznál?
8. Szoktál külső alapján ítélni?
9. Mi volt életed legkínosabb esemény
10. Tegyük fel kapsz egy aranyhalat, mi lenne a neve?
11. Van példaképed az írásban?
KIVÁLASZTOTTAM
 http://roninaploja2014.blogspot.hu/
 http://tinigirlsfourtune.blogspot.hu/
 http://krisztikeblogja69.blogspot.hu/








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése