Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 26., szerda

4.RÉSZ 1/2

   2 hete nem írtam semmit.Elfoglalt voltam ,azon törekedtem ,hogy Jeremy közelébe férkőzzek.Azt hiszem sikerült ,bár azt vettem észre ha nem csíptem ki magam nagyon nem igazán szólt hozzám.Ez elég kiábrándító lenne ,de annyira vágyom rá ,nem is arra hogy járjunk inkább arra ,hogy észrevegyen.És észrevett,sokat beszélünk ,mindenhol,megdicséri a ruhámat,meg ilyesmi.
 Egy kicsit összevesztem a csajokkal ,mert szerintük :,,elvesztetted a fejedet ,annyira belezúgtál ,hogy már velünk nem is törődsz,,Persze kibékültünk ,de nem vagyok benne biztos ,hogy jól cselekszem.
De nem is tudom...mintha haldokolnék ,ha nem beszél hozzám ,fogalmam sincs mi ez az érzés.
De mindegy ,amúgy jó tanuló ,nagyon szép fogalmazásokat irt ,bár hallottam olyasmit hogy cigizik ,de szerintem pletyka.
Na mindegy ,térjünk vissza mára.
Sokat készülődtem ,mert Jer elhívott a parkba ,pizzázni meg sétálni. Nem tudom mire számítsak ,de azért szépen felöltöztem,szerencsére meleg volt,így könnyebb volt öltözködni.Azt  mondta Jer ,hogy kényelmesen öltözzek sportosan ,könnyű ruhába .Nem értettem mire mondta.
Ezt választottam:
Azért a biztonság kedvéért vittem magammal ,egy felsőt.A szívem majd kiugrott a helyéről ,annyira izgultam.
Mikor odaértem ,nagy meglepetés fogadott ,ami egyáltalán nem volt kellemes ,azt hittem azonnal sarkon fordulok hátha nem vesz észre ,indultam is amikor....


3 megjegyzés:

  1. Szia díj nálam!:) http://storyofmylife-lilyrussolife.blogspot.hu/p/dij.html

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is van számodra egy díjam: http://lylablogja.blogspot.co.at/2014/03/apro-felbejegyzes-avagy-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindkettőtöknek.Sokat jelent !:)

    VálaszTörlés