Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 22., szombat

2.RÉSZ

  Szerencsére este tudtam aludni ,igy frissen keltem fel .Nem sokan mondhatják el magukról hogy hétfő reggel frissek.7 órakor már fent voltam.Mindent előkészitettem ,és igyekeztem a suliba ,hogy lefoglaljam a helyemet.Remélem hogy kettes padok lesznek és ülhetek Ivánnal (igy beszéltük meg még régen) és úgy volt hogy mellénk Bonnie és Evelin ül.Csak reménykedni tudtam ,hogy minden zökkenő mentesen fog menni.
   Suliban:
Ránézek az órámra ,7:20.Oké még van időm -gondoltam
Bementem a lánymosdóba ,megigazitottam a hajamat ,és elindultam az osztály fele.Mikor már majdnem ott voltam ,valaki kiabált ,hátranéztem de nem volt ott senki.Háttal mentem be az osztályba -mert őszintén kicsit megijedtem-és meg is lett a kára ,mert akkorát ütköztem valakivel ,hogy azt hittem meghalok.Elestem .
-Nem látsz ?tudom hogy én jöttem forditva de nem tudtál volna arrébb menni?-mondtam dühösen.
Felálltam ,leporoltam a ruhámat ,és megfordultam......és egy irtó helyes srác volt ott.
-Amm ,bocsi nem  volt szándékos ,remélem megbocsájtasz -olyan cuki volt és ahww-a nevem Jeremy ,de a barátaimnak csak Jer.
-Oké Jeremy
-Csak Jer -mondta mosolyogva.Majd elolvadtam ,de nem akartam hogy ilyen kis butácska lánynak lásson ,ezért igy válaszoltam.
-Oké ...Jer ,nem haragszom ,én is elnézést kérek-ekkor megcsörrent a telefonom-most mennem kell bocsi. Szia.
-De mi a nev......ed?-kiáltotta utánam ,de én már nem válaszoltam ,nemtudom miért.
Nem tudtam nem mosolyogni ,már fájt a szám .
Miután beszéltem anyával ,szaladtam vissza az osztályba helyet foglalni.
Meg találtam a tökéletes padot ,kétszemélyes ablak melletti ,a sorban a harmadik ,és a mellettem levő padok is szabadok voltak.Leültem és a másik padra letettem a táskámat ,hogy le legyen foglalva.Ekkor Jer lépett be az osztályba.
-Heyy ,az az én helyem ,bocsi .Ott a táskám a padban.Belenéztem és tényleg ott volt ,kivettem és a hátamhoz raktam.
Azzal fogta magát és mellém ült.
-Ez a hely foglalt.-mondtam felháborodtam.(életemben nem képzeltem hogy egy ,,idegen,, helyes fiúval veszekedni fogok)
Csak nem akart elülni.Ezért fogtam magam ,és hátraültem.
-Boldog vagy?
Ekkor egy huncut mosoly jelent meg az arcán
-Jól van idejöhetsz ,úgyis jövök eggyel.
-Köszönöm-mondtam hálásan,azzal helyet cseréltünk.
-Ekkor már jöttek befele a diákok ,lassan megérkezett Iván is egy öleléssel köszöntöttem ,mert már 2 és fél hete nem találkoztunk.
Leültünk,majd csatlakozott Evelin és Bonni is.
-Psszt-szólt valaki hátulról .Jeremy volt az .
Nem is mondtad hogy a pasidnak foglaltad a helyet.
-Miiivan?
De nem tudtam folytatni mert belépett az oszi ,már ismerem mert eddig is tanitott .Nagyon birom és szeretem is a tornát.
Csak 4 óránk volt ,igy nem tudtam tisztázni Jeremyvel ,de nem is érdekelt.. Látszólag mindenki megbarátkozott mindenkivel ,jött pár új lány is ,persze Iván már szemelgeti őket.A nap egész jól telt ,egy kicsit várom a holnapot.
Még megnéztem az új részt a Kondom el van vetve sorozatomból ,utána lefeküdtem ,azzal a gondolattal ,hogy mostmár 10.osztályos vagyok.
A kondom el van vetve:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése