Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. március 23., vasárnap

3.RÉSZ

 Ez a nap borzalmasan kezdődött.Reggel visszaaludtam 10 percet,így mikor felkeltem már 8:05 perc volt,soha nem kelek fel ilyen későn az első napokon.Köztudott nem tudok ,hamar elkészülni,úgyhogy pillanatok alatt a fürdőszobában voltam,felöltözve.Valami szelíd sminkre gondoltam ,de utána eszembe jutott Jer .A rosszfiús külsejével ,és nem tudom mi ösztönzött,de erősebb sminket ,csőnacit ,és félvállas pólót vettem.Mire a suliba értem már háromnegyed nyolc volt ,siettem ,hogy a tanár előtt érjek be.
-Sziasztok -köszöntem Ivánnak,Bonninak és Evelinnek.
-Hello-köszöntöttek.
-Nekem nincs szia?-mondta nagyképűen ,de irtó cukin Jer.Áh ,,irtó cuki,, milyen kifejezés ez ?kérdeztem magamtól,mi vagyok én egy kis ugribugri kiscsaj ?Először szépen akartam válaszolni,de mikor rápillantottam ,úgy itéltem meg ,neki az elérhetetlen csajok jönnek be.
-Szia.-mondtam közömbösen-látom van új padtársad -pillantottam a szőke lányra aki mellette ült.Nagyon szép volt.
-Jah ,igen .Katlin ő itt, nemtudom a nevét lány .Nemtudom a nevét lány ő itt Katlin.

-Örvendek,Caroline vagyok ,de szólits Carolnak ,vagy Carnek ,ahogy tetszik:)
-Óh ,szóval Car a neved :)-mosolygott Jeremy.
-Csak a barátaimnak.-mondtam ,aztán leültem.
A nap többi része elég jól telt ,Jer elkérte a házimat és megdicsérte a ruhámat (holnap is ilyesmit kell viseljek)
Iván persze furcsán nézett ,mindegy legalább beszélt egy lánnyal aki tetszik neki.
Hazaérve,szerencsére az első héten nincs házi,így facebookoltam.Skypeltem .És dobpergéééééééés Jer bejelölt ,rám is irt ,de én dussoltam így már nem volt fent ,de azért visszaírtam.Nem volt fent ,de egyből feljött (fura),beszéltünk egy kicsit ,kiderült ,hogy amilyen cukin néz ki ,annyira rosszfiú .Van egy cigis képe ,amivel nem értek egyet ,de nem tudom valahogy nem jön hogy elhiggyem ,hogy ilyen.És mégis olyan furcsát érzek iránta ,mintha vágynák hogy észrevegyen.Mindegy inkább nem mentem bele ebbe .Filmeztem és  lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése