Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. április 15., kedd

5.RÉSZ -Mindennek vége van- 2/2

Zoéval még kicsit beszélgettünk ,sminkeltünk.
-Figyelj..Szerintem ma lesz igazi a ti kapcsolatotok.-mondta Zoé.
-Miért ,eddig nem volt az?
-De, csak szerintem ma kezdődik úgy jobban.Ez az első bulid nem?
-De-mondtam szomorúan ,mert hirtelen Iván jutott eszembe,és Evelin meg Bonnie. Úgy volt ,hogy közösen megyünk el az első bulinkra.Mindegy ,nem akartam szomorú lenni ,hisz alig vártam ,hogy találkozzak Jeremyvel.
 Indultunk kifele ,elköszöntem apuéktól ,majd kimentünk. Kint ott volt ,Will .Óvatosan meglöktem Zoé vállát,aki elmosolyodott.Bárcsak összejönnének ,de én nem tudok segíteni nekik ,mert egy szót sem beszéltem még Willel ,mintha néma lenne.Most se szólt hozzánk ,nem tudom mi a baja ,kíváncsi vagyok .Majd megkérdezem Jert. Arrébb indultunk-a találkozási ponthoz-ott várt Adam és Lena ,nagyban flörtöltek.Nem tudom mit esznek azon a lányon ,egy kis hisztis csajszi.Nemsokára megérkezett Jeremy is.Egy csókkal köszöntött ,olyan jó érzés volt.Miközben mentünk a taxi felé ,én Adam mellett mentem ,beszélgettünk.Félszemmel láttam ,hogy Lena csúnyán néz ,Jer fele már nem is mertem nézni.Nem értem mi a baja Lenának.Hisz mi csak barátok vagyunk Adammel.Amúgy is ,Iván óta nem találkoztam ilyen jófej fiúval.
A taxinál el kellett döntsük ,hogy ki kivel ül. Úgy döntöttünk ,hogy én megyek Jerrel és Zoéval ,szerencsére.
Elég sokat utaztunk ,én nem hallottam hova megyünk ,Jer azt mondta meglepetés.Már egy órája csak bámulok ki az ablakon,mikor megpillantottam egy táblát.Elhagytunk az országot.Odatapadtam az ablakra ,és megrendülve néztem ki az ablakon.
-Hey ,mi hova megyünk.Nem mondtad ,hogy az országot is elhagyjuk.
-Mi??-akadt ki Zoé.
Most már két mérges csaj bámulta Jert.
-Nyugi lányok,meglátjátok jó lesz.
Ha anyáék megtudják biztos nagy kulimászba  leszek.Odaértünk.
Nagy kivilágított betűkkel az állt :Life is a party.
Kicsit rossz érzés fogott el ,de elnyomta az a másik érzés ami azt mondta ,nem tudhatod ,hogy rossz lesz ,még sosem voltál bulin.
Bementünk annyian voltak ,hogy azt hittem rosszul leszek.Egy pillanatra sem engedtem el Jer kezét.A pulthoz nyomultunk,majd Jer kért két Indigó nyárt.Hülye név:
-Mi van benne?-kérdeztem.
-Nyugi semmi ártalmas.
Elhittem neki ,de nem akartam berúgni, így mikor nem látott visszatettem a pultra.Elindultunk a tánctérre,kicsit szégyellős voltam, de hogy lássak ,hogy ittam is ,ezért elkezdtem táncolni.Hamar belejöttem.
 Már vagy 3-4 óra lehetett ,szerencsére nem kellett hazamenjek ,mert úgy volt hogy Zoénál alszok ,szóval bulizhattunk.Ekkor a többiek(a banda) kifele indult. Zoé megragadta a kezem,és kifelé húzott.
-Mi folyik itt?-kérdeztem.
-Bocsi nem szabadott szóljak,van még egy próbád.-mondta Zoé.
-Mi???-kérdeztem felháborodva.
-Sajnálom.
Nem szóltam semmit.Mikor kiértünk kifaggattam Jeremyt,annyit mondott ,hogy ezen mindenkinek túl kell esnie.Szóval azt kéne csináljam ,hogy betörök egy házba.
-Álmodba,ilyet soha nem tennék ,sorry.-mondta.
-Akkor nem lehetsz a banda tagja.
Kicsit elgondolkoztam ,félreismertem Jert .Mit vártam ,hogy velem kivételt tesz majd?Azonnal elcsüggedtem. De a többiek bementek.Nem tudtam mit csináljak,ott álltam magamban.Ekkor meghallom a rendőröket-ninóninó.A házra pillantok,azt hittem nem jönnek ,de hirtelen kirontanak,és fejüket veszve szaladnak,menekülnek.Felém szaladnak,talán nekem is szaladnom kéne.Zoé valami kiabál talán azt hogy....
-SZALADJ!!!-kiabálja Zoé.
Megfordulok és szaladnék de ekkor Jer nekem jön,lezuhanok a földre.Még láttam ahogy Zoé sírva hátrapillant ,és vissza akart jönni értem,de Jer nem engedte..Már csak annyit 

hallottam,hogy a  rendőrautó megáll a hátamnál,hangos kiabálásokat hallottam.Erős fájdalom nyilalt a fejembe,majd két erős kéz megfogott...Ennyire emlékeztem.Mikor kinyitottam a szemem a rendőrségen voltam ,két rendőr fejüket csóválva állt előttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése