Sziasztok!Ez a blog nem Miley Cyrus fanfiction!Jó olvasást! xoxo

2014. április 3., csütörtök

5.RÉSZ -Egy nap,és minden megváltozhat-

 1/2
 A legrosszabb napom ,soha többé nem élhetek úgy mint azelőtt.
Most már úgy kell felkelnem ,hogy egy senki vagyok ,család nélkül ,barátok nélkül,a szerelmem nélkül.
Mindenki becsapott ,és már csak én vagyok .Mihez kezdjek?
Szép reggelnek indult a napom ,és minden tönkrement ,minden....
 De kezdjük az elejéről:
 Énekeltek a madarak, a fény átbújt az ablakon és az arcomon pihent meg.Frissen keltem, gyönyörű szombat elé néztem, kikeltem az ágyból ,és bementem a fürdőszobába.Megmostam a fogamat ,és halvány sminket tettem fel.Úgy volt ,hogy ma Jeremyékkel megyek egy buliba ,de azt mondták ,nem nagy szám.Nincsenek sokan , laza parti.Gondoltam tökéletes lesz.Apuékat egy hétig nyaggattam mire elengedtek ,de csak 2-ig.
Előre kiválasztottam a ruhámat ,alig vártam az estét.Hogy lefoglaljam magamat ,visszanéztem a naplómban ,ahol minden sorban Jer neve szerepelt ,és Bonnnié meg Eveliné sehol.
El is felejtkeztem róluk ,de csoda ,hisz hozzám se szólnak.Volt egy kis veszekedésünk:
-Sziasztok lányok ?Mi újság veletek?-kérdeztem.
-Óh most már érdekel mi van velünk?Azt hittük el vagy foglalva a kis Jeremyddel.Szánalmas vagy.
-Parancsolsz?Miről beszéltek?Amiért egy hétig nem beszéltem veletek ,azért vagytok dühösek? Tudod nem megy mindenkinek olyan könnyen mint neked Bonnie .Én nem vagyok apa pici királylánya ,hogy még a pasimat is pénzért vegye,
-Vigyázz a szádra!!-szólt Evelin.
-TE TE ..TE AKARSZ ENGEM KIOKTATNI?-mondtam kiabálva ,mindenki minket figyelt ,mert a suliban voltunk.Kinek képzeled te magadat ?Annyi pasid volt már ,mint egy egy -nem akartam kimondani ,azért ezt nem.
-Tessék ,te le .....-oztál?
-Nem ,süket vagy .Nem mondtam semmit
-Jól teszed.-mondta fenn hangon.
-Ha a barátaim vagytok el kellett volna fogadjátok azt ,hogy Jerrel járok
-Nincs rád jó hatással ,mi csak meg akarunk védeni.
-Fogadjatok el úgy ahogy vagyok.
-De nekünk ez nem tetszik ,mi csak meg akarunk óvni, a barátaid vagyunk.
-Csak voltatok.-mondtam már nyugodtabban.Azzal elviharzottam,és elmentem a parkba .A szüleimnek elmondtam ,de csak azért mert tudtam úgyis megtudják hogy lógtam.
Térjünk vissza a mára ,új barátaim vannak .Lenával nem jövök ki annyira ,pedig azt hittem ő a kedvesebb. Adam kedves srác ,de hiányzik Iván ,ő is megharagudott.Szemtanúja volt A veszekedésünknek ,és csak úgy hátat fordított ,pedig nem ezt vártam. Will még mindig nem szól hozzám ,csendesnek tűnik,de valami miatt csak be vették. Zoe...Zoe ő a legtutibb csak akit ismerek, úgy látszik ő csak Will miatt van itt ,azért szállt be .Viszont észre se vette ,de már nem akart kiszállni.Megértjük egymást ,és úgy döntöttünk ha én szakítok Jerrel ,együtt kiszállunk,azért jó tudni hogy van valakim (barátom)viszont hiányoznak a többiek is.Mindegy
nem akarok erre gondolni.
                                                                                                                 
Már el is
kezdtem készülődni ,ez a ruhám de még változhat Jer mondta hogy egyszerű legyen és kényelmes.Szűknek látszik de nagyon kényelmes.Ezt a képet Zoé csinálta mert átjött hozzám.


 

2 megjegyzés: